Pirocanac
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Информации За Испорака И Плаќање | Политика за враќање и рефундирање

 

Опции за испорака

Следува список на оператори што ги вклучуваме за да ви испорачаме производи од нашиот магацин, продавница за малопродажба, локација за производство. Цените за испорака се наведени само за информативни цели. Цените ги обезбедуваат нашите подизведувачи. Ние не ја гарантираме валидноста на цените на датумот кога ќе ја направите нарачката. Вистинската цена на испорака ќе се пресмета во последниот чекор пред да ја завршите и испратите нарачката.

Ние даваме се од себе информациите на оваа страница да бидат што попрецизни, но повремено списокот на оператори може да биде неточен. Во овој случај, ве молиме контактирајте не со какви било достапни средства за да не известите за неточноста и ќе ги преземеме потребните мерки за да ги исправиме информациите.

Оператори за достава

Карго Ескпрес - 150мкд.

Обработка на нарачки за испорака

Нарачките направени на веб-страницата до 12 ч. ќе бидат обработени за испорака истиот ден. Направените нарачки по 12ч. ќе бидат обработени за испорака следниот работен ден. Местата за нарачки и спакуваните по тоа време ќе бидат обработени за испорака следниот работен ден.

Опции за плаќање

Опциите за плаќање на нашата веб-страница се наведени подолу. Цените на испорака се наведени само за информативни цели. Цените ги обезбедуваат нашите подизведувачи. Ние не ја гарантираме валидноста на цените на датумот кога ќе ја направите нарачката. Вистинската цена на испорака ќе се пресмета на формуларот на веб-страницата пред да ја испратите нарачката.

Ние даваме се од себе информациите на оваа страница да бидат што попрецизни, но повремено списокот на превозници може да биде неточен. Во овој случај, ве молиме контактирајте не со какви било достапни средства за да не известите за неточноста и ќе ги преземеме потребните мерки за да ги исправиме информациите.

Плаќање со картичка

Ние прифаќаме картички со симболот MasterCard, Visa, Diners. Безбедноста на вашите плаќања преку Интернет е наш врвен приоритет. Тоа значи дека можеби ќе треба да го потврдите плаќањето на вашата картичка со 3D Secure за да ја завршите вашата трансакција. Контактирајте ја вашата банка за да дознаете повеќе за 3D Secure проверка.

Шифрирани трансакции

www.dolnaobleka.mk | www.pirocanac.mk гарантира дека вашите податоци се целосно безбедни кај нас. Сите информации се испраќаат шифрирани за да се обезбеди целосна безбедност на сите чувствителни информации. Прочитајте повеќе во нашата Политика за приватност (линк до документот).


Ќе наплатиме пред да ја испорачаме вашата нарачка

Изберете плаќање со картичка како начин на плаќање. Потоа ќе бидете пренасочени кон веб-страницата на Casys за да продолжите со плаќањето. Откако ќе внесете картичка и успешно ќе платите, ќе се вратите на нашата веб-страница и ванарачка и уплата се направени.

Ако вашата трансакција со картичка е одобрена, износот ќе биде резервиран веднаш и потврдата за нарачката ќе биде испратена на вашата е-адреса. Вашата картичка нема да се наплаќа сè додека не започнеме со обработка на вашата нарачка.

Ако вашата трансакција со картичка не е одобрена, вашата нарачка ќе биде откажана. Ве молиме контактирајте ја вашата банка или давател на картички ако имате какви било прашања во врска со ова.

Картички за подароци

Можете да ги користите и нашите физички картички за подароци и картичките за е-подароци во која било продавница на www.dolnaobleka.mk | www.pirocanac.mk и кога купувате преку Интернет на нашата веб-страница.

За да направите плаќање преку Интернет со подарок картичка, внесете го кодот на картичката за подарок во обележаното поле при пополнување на нарачката.

Дали имате прашања?

Потребна ви е поголема помош? Прашај! Нашата е-пошта за комуникација со клиенти е [[cms:email]]. Секогаш сме тука за да да помогнеме!

Политика за враќање и рефундирање

Вие сте секогаш добредојдени да ги вратите или да ги замените производите купени на вашата веб-страница.
Имате 30 дена да одлучите дали некој произвид или услуга се соодветни за вас. Предметите мора да бидат вратени на вашата адреса на компанијата во соодветна состојба и во пакување на производителот, освен ако не се вратат како неисправни или оштетени.

Опции за рефундирање

Ние нудиме неколку начини на компензација за вратена ставка доколку производот не е оштетен и пакетот е во соодветна состојба:
● Замена. Ние ќе ја замениме ставката со друга со подобар квалитет, различна големина или боја.
● Наплата на пари. Ние ќе ги вратиме трошоците за ставката што ја потрошивте за да ја купите.
● Подарок картичка. Ние ќе дадеме Подарок картичка еднаква на цената на ставката (или поголема) што ќе се користи на нашата веб-страница за друга набавка.
Иако сте слободни да изберете претпочитана компензација, ние го задржуваме правото да ја смениме листата на достапни опции за компензација во зависност од вратените артикли, локацијата на клиентот, банкарските особености или други причини што создаваат тешкотии или непријатности без оглед дали за НАЗИВ-НА-ВАША-КОМПАНИЈА или за клиентите.

Како да ја вратите купената ставка

Правилно пополнете го образецот за враќање со бројот на нарачката, производот што го враќате, причината за враќањето и ако чекате наплата или размена. Ако не го споменете бројот на нарачката, нема да можеме да го обработиме вашето враќање.
Препакувајте го предметот во оригиналната кутија и пакувањето.
Однесете ја вашата пратка до која било Пошта и добијте доказ за поштенска сметка и за бројот за следење - ова ќе го забрза процесот и ќе легитимира дека вашата пратка е на пат кон нас.
Адресата за враќање е:
Бул. 8-ми септември 3/1/локал 6 Скопје
Во близина на ВЕРО Тафталиџе

Трошоците за испорака за вратените производи ги плаќате вие. Ние ќе ги надоместиме трошоците за испорака во случај на враќање на оштетени, неисправни или неточни артикли.

Што ќе се случи следно

Ние ќе ви испратиме е-пошта веднаш штом ќе го добиеме вашиот пакет со вратени производи и ќе го обработиме вашето барање.
● Вратената ставка ќе се прегледа по пристигнувањето.
● Ако состојбата во која е вратена ставката е несоодветна (на пр. ознаките се отстранети или има знаци на оштетување) и не можеме да го вратиме во продажба, можеби нема да можеме да го прифатиме вашето враќање и можеби ќе мораме да ви го испратиме назад.
● Доколку состојбата на вратената ставка е соодветна, ќе добиете компензација во рок од 10 работни дена во зависност од начинот на плаќање што го користевте за купување на вратената ставка.
● Ако плативте со кредитна / дебитна картичка, ние ќе ви го вратиме износот на вашата кредитна / дебитна картичка.
● Ако искористивте подарок картичка за купување на вратената ставка, ние ќе ви ги вратиме исплатените пари на салдото на кредитната / дебитната картичка и ќе ви обезбедиме нова подарок картичка (како резултат на нашите внатрешни правила која било подарок картичка не може да се користи двапати или повеќе.

Враќање на оштетена или неисправна ставка

Жал ни е што примивте оштетена или неисправна ставка.
Ве молиме вратете ни ја оваа ставка што е можно поскоро за да можеме да го обработиме барањето. Ако не можете да ја вратите ставката, контактирајте ја нашата служба за грижа за корисници на miligrup.2019@gmail.com
Имајте на ум дека сите предмети се прегледуваат при враќање.

Враќање на неточна ставка

Ако еден од добиените артикли не е она што сте го нарачале, испратете ни го назад и откако ќе прегледаме, ќе ви рефундираме штом пристигне во нашиот магацин.

Предмети што не се враќаат

Ние не ги враќаме производите што не ги исполнуваат условите за враќање.
Производи што не можат да се вратат (неповратни):
● Парфеми и мириси
● Производи за нега на кожата
● Производи за шминка и нега на ноктите
● Производи за лична нега
● Производи за ароматерапија и масажа
● Витамини и додатоци
● Медицински материјали и опрема
● Производи за нега на заби
● Отстранувачи на инсекти и креми за сончање
● Интимна облека
● Накит за тело
● Производи што содржат прехранбени производи
● Цвеќиња и растенија
● Касети со мастило (кертриџи)
● Фабрички запечатени спортски колекции
● Картички за подароци
● Дигитални производи
Ние даваме се од себе да ја задржиме најдобрата точност на списокот на производи што не можат да се вратат, но списокот може да не ги вклучува сите важечки варијанти.
За повеќе информации за политиките за специфични производи за враќање, контактирајте ја нашата служба за грижа за корисници на miligrup.2019@gmail.com


Последно ажурирано: 01/2/2021